Wednesday, November 15, 2006

辦公室之味

很多辦公室都難頂,原因有多種。

其中一種,是辦公室有各式各樣污染。冇錯,不只街上有噪音污染,office都有。

仲有一種,係空氣污染,講清楚D,係「氣味污染」。

腳臭,死未。

公司乜人都有,有各類少女中女之餘,麻甩都有一大堆。

一名已調走的麻甩(以下簡稱甲),四十多五十歲(真正年紀不詳,亦冇人想知),據聞已婚,膝下無兒,工作吞port,平日目光游移──佢唔係瞥伯,而係望緊有冇人啤住佢。但佢識得老闆娘,你吹咩,唔做野都年年有人工加。

除了工作態度一流劣之外,腳踏一對涼鞋既佢,腳臭亦係一等一既地獄。

(我要申訴,公司開放式間隔害了好多人)

已經對口對面,鬚又生到一支支,當異味由檯底隨時殺過黎時,真係獵犬都避唔切。

係咪真係要係你面前成個暈低先得呀?

受害同事做野大受影響,要成個身打側坐,真係懷疑周圍D盤栽已經榭左同埋被染黃。

其實,公司已經有唔少麻甩去廁所對住個尿兜亂射,又唔洗手,重視衛生的同事都會用廁紙包住門柄開門。

而甲,當然係去放水都瀟洒過人,但咁仲不特止,我親眼目擊有一次佢唔洗手就離開廁所,然後施施然一個屈尾十──

入pantry斟水。

我眼睜睜睇住甲既移動路線,真係從心坎由衷咁屌左一聲出黎。

我相信佢係唔識肚痛既,亦相信佢手部皮膚既新陳代謝,係你開水喉準備洗手既一刻又已經完成左一次。

(一)

No comments: