Saturday, November 18, 2006

一道亮麗的男同事涼鞋風景線

題目有一點大陸媒體味,無他,因為味之鬼「乙」來自祖國。

乙由一間行內中型機構毛遂自薦來這間行內號稱最大型機構(本機構由金正日開設,理論上一定係至大),聲稱要找尋「發展空間」。

佢之前係中型機構都叫主管一名,現家黎到北韓呢個大國,連職銜都冇。

可能因為有口音關係,乙好像不願和同事交流,莽莽撞撞,開始時得罪晒全組人。

因為冇位佢坐(黎左四個月都冇,金正日食屎啦),佢會忽然坐左係閣下既位上,令你非常不好意思。(開頭唔知佢開邊瓣,係有點不尷不尬)

佢中意同年紀有番咁上下既同事交流(佢同味之鬼甲好投契,果然臭味相投),對我地幾個散仔不瞅不睬。對女同事,都冇乜點理。

結果,佢個花名叫做「禮貌」,全組一直沿用到而家。(用到我好驚真係稱呼左佢做,禮貌)

呀禮貌,你好似用左我支筆....

呀禮貌呀,你隻腳踩住我隻腳成個字喇,(佢聽唔到)sor!禮...唔係,乜生,你隻腳(提高八度)....

禮貌當時最令人聞風喪膽既,係佢用完任何一位同事既檯,張檯就會好似俾颶風卡特里娜吹過一樣,而佢,係唔會執既。

佢平時行過整瀉整跌你D野,佢會繼續行。

仲有,當電視做新聞響起國歌時,佢會一路做野,一路好有beat咁踩住涼鞋泵地。由於佢做野個樣太專注既關係,佢無意識起勢泵個樣好駭人。

禮貌,除左好冇禮貌之外,佢D衫褲鞋(佢唔著襪),係唔換既。

到味之鬼甲走左,同事們忽然發覺,原來禮貌都可以勝任味之鬼一職。

因為佢成身都有一陣味,口一陣味,身一陣味,但佢當然意識唔到。

味之最高境界,唔係味隨人至,而係你行過佢身邊,彷如進入一道「味場」(一如磁場、氣場)。

禮貌冇禮貌,我地開始都唔當一回事,因為佢個人其實冇乜野,只係有點社交貧乏症,應該長年都唔會好,但我衷心希望(雖然可能性近乎零)佢唔好再有味。

因為,佢今個月坐我隔離。

(二)

No comments: