Saturday, December 16, 2006

返工之膠人膠事

放工時,夜媽媽,落雨又凍,收到cert edu同學仔W的電話,問考政府CRE的東西。

原來她想轉工。

我同匿名日日研討轉工問題,一度將返去教書列入議程。

W說,教書斷六親,我們又何嘗不。

似乎週邊很多人,做了一兩年都會諗轉工。

但其實你睇我好,我睇你好,跳入另一行,可能又係一次同樣的輪迴。

***

但人們是不會睇我們好的,外人聽落會覺得誇張,不止一次同舊同學講起返工時間,得到既反應係「嘩」同O起個死人嘴。

今日,收到「味之鬼丙」最後通牒,要返遲半個鐘,收遲半個鐘,即係收十一點半。

真係火都黎埋。

十一點已經好遲,但大圍返呢個鐘數,唯有照跟。

間廠又唔係開係旺角,日日三粒鐘來回車程,有D同事聽到又「嘩」同O嘴。

再遲收的話,車錢會貴,時間又會長左,等於扣人工,而個point係,留多半個鐘根本無野做,要做既,通常十一點前一定做晒。

而收來的風話,高層「質問」點解十一點之後D人走晒,「冇人做野」。

呢D係高層既通病:盲,同屎忽痕。

明明有幾個同事收十一點半,還有幾個高我們一級的同事,也零零落落收十一點、十二點同十二點半。

所以唔明囉,要全世界一齊係公司度磨,D人好香咩?

結果味之鬼丙被糟質完後,便來找我們算帳。

上月尾收到味之鬼丙最初通知時,我同匿名不予理會,繼續返兩點。

今日佢又來落order,咪傾囉,話要每日最少有兩人收十一點半,真係煩,乜Q都要夾。

放假要夾,返工時間要夾,最衰係有時睇唔到冇咩必要,早前有另一無聊白痴兼弱智拿住雞毛當令箭既高層話,連食飯時間都要夾,原因一樣:點解食飯D人走晒,冇人做野架。

霎時間,我看見佢光禿既地中海頭像塗了一抹油咁悠悠反映出on鳩兩隻大字,佢凸凸既肥大肚腩有一撮髦毛圍住肚池組成至膠既小丑神圖案。

冇Point既要求,真係睬佢都傻,橫掂笑話老頭好緊張份工,我們幾個一於準時食飯。

講開食飯,真係食飯都要勞氣,係咪仆街先?

公司業績倒退,除左陰D陰D炒人, 一個月唔見一兩件,仲要係飯堂加價,食就冇得出街食架喇,但係飯堂食物質素十分一般,而且食律子雞,一定律子多過雞;食榨菜肉,一定榨菜多過肉;食薯仔炆排骨,一定薯仔多過骨,你冇睇錯,係骨,飯堂既排骨係冇肉既。

食飯都食到一肚氣,真係發神經。

No comments: