Saturday, December 02, 2006

耶和華姓耶,唔該晒

係二千幾年前,沒有internet,沒有Google,沒有維基百科,我們偉大的莊子已經說:吾生也有涯,而知也無涯,以有涯隨無涯,殆已。

先說少少題外話。

由於唔想撈既關係,我同匿名兩條友日日返公司正職上網,兼職斟水同去廁所,得閒先打一兩隻字。

上得最多既網,係英文維基,因為基本上搵乜都有,我睇左好英美樂隊同荷里活名星導演既資料,匿名就狂摷PSP打機既遊戲資料。

由於本機冇得上網,上網機係公家機(北韓係保安大國,金正日條粉茂驚員工輕易地「洩露國家機密」,慌唔係做得虧心事多咩,挑),幾人用一部,我地霸住部機睇維基,放晒疊紙係面前扮搵資料(當然半個鐘有一分鐘係真係搵既),係人行過都照理正路應該以為我地搵緊工作上既資料。

英文維基唔係所有項目超級詳細,但如果一個個link咁跳黎睇,都可以消磨到一個下午。

由於金正日出名係mean人(偏偏又以為待員工好好,吹脹)我會搵最detailed既維基項目print出來慢慢鑽研。

但擔心睇得多維基會盲,而且維基唔多有趣同唔夠貼身,我地轉移陣地,上「Yahoo!知識」發掘發掘。

瀏覽左一輪勞工法例、求職之類的欄目後,我們找到了基督教這一欄。

阿門。感謝上帝!

因為,我們領略到人生其中一個真理──

The span of our life is finite; the boundary of knowledge infinite. One must not pursue the infinite with the finite.


問題:上帝姓什麼?姓基督?

回答一:上帝佢係冇人姓的....(按:此為正確答案)

回答二:耶穌唔係姓基督..我諗跟佢老豆姓掛...不過唔知。冇研究過

回答三:姓耶..不過唔係叫耶穌基督..同埋任何情況下都唔可以直呼上帝的名字

回答四:上帝據聖經寫是由 聖父..聖子..聖神所組成,所以是3個物件,不會有姓示〔氏〕

回答五:你都唔識佢,梗係唔知上帝姓乜啦


只要用Google search一下,即可知道上帝的稱謂只可寫,不能讀,的確係表示不能直呼其名,上帝的稱謂源於希伯來語,「耶和華」、「耶威」或「雅威」只是輾轉相傳下來的音譯變體,所謂「上帝姓耶」,跟指出'My God'的First name是'My'一樣滑稽。Holy Shit!

「Yahoo!知識」擔著知識的旗號,實質卻和普通吹水論壇一個冇分別。完全唔明,香港好多網民在論壇問既野,其實都可以用Google搵到。在Yahoo!這個知識之海涵泳,完全有浪費光陰之嫌,即係只可以係公司赤裸裸咁進行。

等我都整個而家寫blog好懶係野既「延伸思考」先:足球比賽中,基督徒足球員可否以「假身」騙過對手?是否犯罪?
問題來源:「Yahoo!知識」

No comments: